Ramlar

Jag hann inte blogga så mycke igår (eller inge alls? minns inte o.O) så det får bli ett ''dubbbel'' inlägg. :D

Gårdagen:
Hejs :p vi var sämst på fotboll, förlorade alla matcher XD men jag träffade Nikiela och ja :D Sen var mormors party.. okej, min moster, kusin och hans flickvän kom. Inte så mycket till party kanske dårå XD jag åt godis, smörgåstårta (<333) och paj :D
Ja, iallafall såg jag på eurovision saken, det var fett tråkigt XD så somnade jag inte förrän typ kvart i ett :(
puss<3

I dag:
Hejsan svejsan :)
Vaknade klockan 6 idag, men somnade om och vaknade halv nio, sen somnade jag om och vaknade halv tio :'o Jag var liksom inte trött men det fanns ingen att smsa med?! >-< Men jag sov gott i allafall! :)
Det har regnat väldigt mycket hela dagen, inte hela tiden, men ändå. Nu är det blåsigt (tror jag). Jag och tilda har lekt med lego :'p :'o
Nu ska vi snart äta tror jag ^^ mamma och pappa kommer hem i morgon :'D  Men usch skola. ;_;<3
jag gillar presenter :D
puuuss<3

:D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback