Nu kan du få mig så lätt

<3
Hejsan svejsan :D
grattis mormor!

Ja, min mormor fyller år i dag :')
Ska snart sova tror jag, läskigt tidigt för att vara jag ;o (tjugo i tio)
Ja, i alla fall, jag är egoistisk och tar en massa egopizzor och ehh jaa. Jag älskar mcr. jag längtar till 4 juni.
och så längtar jag till 7 juni. och juste, jag kanske inte sa att huws ska med på skrivarlägret :D Men det ska hon :I Hahah guud vad gölligt! Hittade precis en dikt här som jag skrev när jag var 11, eller 10, år.. Den hänger på mormors och morfars anslagstavla XD Vill ni veta hur den går? ;D
En underbar sommar vi får
en gång per år
den blommar i grönt
med värme så skönt
men vintern är kall
då fodrade kängor tar plats i vår hall
men snart är det jul
och det blir kul
undrar vad jag får i år
kanske nåt som jag inte når
som månen i skyn
månen är en fin syn

haha typ så går den, med liite fel ;D xD
imorgon är det lördag. :D

Jaaaa. :'DDDDDDD
Nu måste jag nog gå o.O
pussssy <3
Fairly odd parents film
LOVE<3333
aaweeesooomeeee :DD e.e 8D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback