Godmorgon.

Har vart vaken i.. Ett tag. Eller, sedan klockan nio.
Idag ska jag inte göra någonting, typ slappa.. 
Jaja. Jag ska tvinga pappi att vi måste åka in till Göteborg i morgon.. Han kommer inte vilja. Jaja. Jag får väl typ.. Muta honom? Haha.
I kväll är det Melodifestivalen, det är tråkigt.
Iallafall, jag ser på Phineas & Ferb, eller, ja, det är på Disneydags HAHA. Det är bar tre minuter kvar, sen är det Lou!. Det är ganska tråkigt, ehm ja.. Här sitter jag och bloggar där ingen läser. Nödvändigt? Nej. Kul? Kanske lite.
Hoppas verkligen att pappa inte är tråkig i dag. Men det är han nog.. Och han kommer läska mig med godis. *Godisförbjud* Det är inte kul. Ehm ja hej?
Nu är Phineas & Ferb slut, mitt i eftertexterna. HAHA nu tror ni att det tog tre minuter för mig att skriva detta, men det gjorde det inte. Fast jo, men jag kollade på tv.. HAHA dåliga ursäkter.
Jag vill se på Simpsons.
Btw, jag har studiedag på måndag och tisdag.. HERREGUD, måste börja med mina läxor! Men jag orkar inte.. Uh. HATAHATAHATA.. Jag har en dialog på engelskan som jag måste lära mig ''halvbra'' och spanska glosor + läsa lite i kapitel 14 i boken.. Eller jag tror det var 14. Jag är typ heldöd? Nej. Kanske bara halvt. Nu har Lou! börjat. Tråkigt..
Nu vill jag se på How I met your mother.. Jäkla tjatig jag är. Men jag orkar inte. Woho typ! Tilda har lite ballonger här sedan hennes party.. Jag är rädd för dem, men älskar att tugga på dem.. Men de är smutsiga och det är tydligen ''farligt'' att tugga på dem HAHA det som är så kul.. Tilda målar.. Typ vad? Haha vet inte. Ska fråga.
Hon målar Phineas & Ferb. Undra om de blir bra? Kanske det.Troligtvis..?

Jaja. Sluttjatat.
/Ofelia



Gammal bild







KLÄNNINGEN <3

SKICKAT AV.. Rubin

hej :D

2011-03-06 @ 20:16:38
Blogg/hemsida: http://hejsansvejsan.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback