Awesome dag

Vart med Aknä idag hihii. Bara för det så ska ni få veta min dag i d e t a l j .

Jag vaknade vid sju och somnade om igen, vaknade sen igen vid åtta och gick upp och, som den datornörd jag är, spelade dator. Sen åt jag frukost. *intressant* Sen vid tio i tio gick jag till centrum med TB som skulle till tandläkaren. Hon fyller år på torsdag, så jag köpte presenter till henne samtidigt som hon var hos tandläraren, GRATTA HENNE DÅ, då blir hon säkert glad!
Iallfall, efteråt så åt jag, TB & mams mat på ett café nomnomnom. Sen vid 12:15 kom jag hem & var med Aknä. Vi gick ut, och visste inte ens var vi skulle?! Iallafall så gick vi till skolan och klättrade i bergen, typ mjaa sen hittade vi en alien-hjälm i bäcken som vi plockade upp och lade utanför ett förråd ehmm jaa. Men det var typ en lampsak till gatulampor men ehhh nej det var typ en alien-hjälm mjaa awesome liksom! Sen tänkte vi gå till en lekplats och mata ankorna med bröd, men det orkade vi inte, vi gick till en annan lekplats och gungade och lyssnade på Håkan Hellström i typ flera år ehhh eller nej det var ju bara en dag men ehhh sen typ knackade vi på dörrar och frågade efter pantburkar och typ mja, vi fick ihop 7 kronor ehh lite uhm jaa. Sen typ.. Mja ni vet Mcdonalds (kan inte ens stava det?!) har ju oftast en lekplats, så efter vi pantat stack vi dit och åkte rutchbana ehm ja. Jag kom på en sak, vem orkar läsa det här?
Iallafall så kom hennes m-slob och vi åt mat där dåååeee. Iallafall, jag & aknä tog typ 4 pappersflaggor där, ehmm jaa 2 var. Det var jättekul :3 Kom hem för ett tag sen, ehm jaa har precis pluggat spanskan. Imorgon är det skola igen.. Jaja.
Orkade du läsa?

Det var ju inte så  d e t a l j e r a t .

/Ofelia


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback