.

Den delen av mitt hjärta som tillhört dig,
Står nu öde,
Tomt och svart,
För du lämnade mig för länge sen,
Det går inte att beskriva hur mycket jag saknar dig,
Jag nynnar en melodi,
Samtidigt som många, små droppar vatten faller ner ifrån himlen,
Nuddar min nästipp,
Droppar vidare mot marken och ramlar ner,
Jag tar fram mitt paraply,
Skyddad från regnet,
Men jag saknar fortfarande,
Dig,
För det som var mellan dig och mig,
Är bara ett krossat hjärta,
Finns inte mer,
Lever inte kvar,
Det är bara i mina drömmar som jag dig har,
Jag hör röster viska mitt namn,
Ljudet kommer ifrån en ros som svajar i takt med vinden,
Fåglar som sjunger i kör,
En sol som strålar,
Det är bara att inse,
Det kommer inte att bli vi två,
Även om jag fortfarande älskar dig,
Har du glömt mig.


SKICKAT AV.. Alizze

Så fint skrivet!

Puss <3

2011-02-06 @ 21:14:49
Blogg/hemsida: http://nailpolishinmyheart.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback