Just like you

God morgon, god dag, godeftermiddag, godkväll och godnatt på er.
Jag ska snart sova/gå och lägga mig. Laddar upp bilder från mobbe mobil till da dator. :) Har nyss (för två timmar sen..) cyklat med Asneg, Katjus och TB. c: Det var smått awesome 8D Vi var på en lekplats. Wiiie >8DD
I morgon är det fredag <3 Maria ska ha party då, och det är egentligen marknad i ''stan'' men jag orkar inte gå.. o.o''<3
På lördag ska jag till pappa 8D Jag har fotat i dag, btw. Det är kul. Och så har jag fått reda på ungefär hur mycket pengar jag får av mommo och moffa >8DD Och så har jag.. tvättat ._. Typ.. Nästan i alla fall. Och så satt jag på min och aknäs ö och kastade stenar 8D det skulle vara såsum med picnik med kakor mitt på gång stigen. Balle(rina) och allt. >8D Jag tuggar på mina hörlurar, dom smakar sladdigt.. ._.'' Oh juste, skoltidningen är klar. :D Min text var riiiiktigt dålig. Tycker jag.





nej men nej men Koannas fötter (och typ .. ben) ja hon är en KOanna 8D._.

Jag måste nog gå nu, hehe. Men det är liksom awesome det här.. nej jag vet INTE vad jag skriver/pratar om nu O_O<3 Jag vill prata med elina.. ehhh.. <3 Ska nog verkligen gå nu, O-O *säger jag.. igen.. suck*

Och vad tycks om den nya designen? :''DDDD

MYCKET SMILEYS.. O_O<3

pusskram hejdoo :F

(Btw jag har saknat mandala ochnatalieehhh mycket idag)

SKICKAT AV.. E l i n a

Hej <3 Vi måste prata mukät snart i tälä. Saknar dig. Puss. Och fin design <33

2011-04-30 @ 18:20:08
Blogg/hemsida: http://alltimelowfan.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback