Hej och hej då..

Hejdå.

Hade inte en sådan bra dag. Fick tillbaka engelska provet, är så jävla besviken på mig själv.. Jag kunde fan bättre. Och Läraren, jag fick ett fel för att jag inte sett vad hon skrev (jag skrev ju fel pga det men ändå?!) varenda liten skitunge fick bättre än mig känns det som. Jävla ungar som säger att det är såå dåligt med 2 fel -.-
Och i morgon är det ett till prov. Jippie?! Nej. JÄVLA SKIIIIIT. Och min dator är trasig. Men ni bryr er väl inte. Det är väl bara skönt att slippa mig? -_- Mamma lade i alla fall in ett virus skydd i går och den jävla fuckingidot saken gör att det inte fungerar

orkar inte blogga. Detta är från i tisdags, och jag skrev det i word.. ehe.. det finns mer som jag inte orkar publicera


SKICKAT AV.. hus

... stackars åb ó_ò men det var ju bara ett prov, och du kan ju bättre än resultaten i alla fall. no big deal? fick mkt mer än två fel, och alla har sina egna mål. don't be sad .-.

2011-04-16 @ 20:20:26

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback