Holiday

Heeeeeeeeeej. o,o
lyssnar på musik och är inne på facebook, dagen i dag var fett trög :'o Speciellt sista lektionen ;'o<3
Lektionerna i dag:
*botanik - vi gick ut till en skog och kollade på träd. TRÅKIGT.. ._.
*Träslöjd - gör ''salladsbestik''. Blir nog klar nästa vecka :D
*Lunch O.O - Ingen lektion men men ändåå. Det var rårakorrrrrrrrrr. möms.<'3
*Svenska - Kattis/min lärare läste högt ur en (dålig) bok, I teket lyser stjärnorna.. Dålig är den.. o.o Vi skulle ha eurytmi också, men Troil Boril var sjuk, så jippie vi slapp det :D Haha okejs, kanske inte jippie men, 8D
Snart ska jag har utvecklingssamtal. *nervös* Men de är mysiga. När jag gick typ i trean, så hade jag med mig en nallebjörn på ett :I *cooling* OwO

Jag borde verkligen äta något.. Men det finns i n g e n t i n g att äta! Jag dricker ett glas oboy :>



puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback