Hey, soul sister

HEJ PÅ ER :D *stora bokstäver* 8''''D
Längtar till imorgon. Och btw jag skriver på mormor och morfars dator (är där nu) och jagär inte van vid den så jag missar massa tangenter.
hej igen dåew :D
Jag är som sagt hos mormor och morfar. vill ftiskt spela fotbooll :D
Lektionerna idag:
botanik - tröök. typ .-.
engelska - gissa vem som fick alla rätt? ;'D
svenska - läste nalle puhs hörna och skrev på en novell :D
lunch  - fortfrande ingen lektion :D Det var pastasallad med lax :D goooott
fotboll - eurytmi-boril var sjuk så vi fick välja mellan yoga och fotboll. jag valde fotboll, såklart :'DD
klasstimme - vi målade plansher eller vad det nu heter 8D jag, lm, mango och pak målade en, den blev helt klart snyggast 8''DDDDDDDD
ehh ja jag är konstig, det är jag :D<3
vad ful man kan vara :D *kollla ner* och min freaky freaky fresh hello kitty strumpa då ofc :D och nårp <333333333333333333333333333333333333
pöööss<3


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback