I det här vädret hade Nasse blåst i väg

Hej hej en himla massa hej.

I dag var en konstig dag. Vattnet i bäcken var inte grönt. Jag ville det. Eller i alla fall rosa. Eller blått.
Hejvadjagtjatar. :(

Först direkt på morgonen (8.30) skulle jag, aknä, lm och sarus prata jue. Vi gjorde det.. Nervöst, men kul. Dem var jätte duktiga :'D
Sen, klockan 9.15, gick vi till klassrummet där det var KATASTRO(FFEN) som LM kallar mig. Typ mm ja.
Sen på träslöjden gjorde jag klart min bil. Eller, nästan..
Seen vet ni vad? Vi hade svenska. Kul. Läxa.. Uh.
Sen hade vi eurytmi. Det sög. 'O.O'

Dagens outfit:



Bara så ni vet, jag är inte ett dug klädintresserad :D Jag har bara inget att blogga om...

Puss & kram ha det bra!
//Ofelia

Haha, det blåser :o MYCKET.<3




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback