Hej nalle puh, hej nalle puh.. Vad är det för äventyr du ska ut på? hej nalle..

HEJ :D

I dag var en kort dag. Vi slutade fem över halv två.




Lektionerna dåå:

Gympa
Engelska
Musik
~lunch~
bild




Ägigaste dagen ever!

Är smått nervös. Imorgon ska jag, Sarus, LM och aknä prata om miljön i 1-2an.. uhu läskigt.
men det kommer nog bli ganska kul ;D Och på fredag/lördag ska jag ha partaj :3 Fast på lördag är det väl Earth hour.. Så ja, det kanske inte blir perfa.. NI BEHÖVER INTE HÖRA MINA PLANERINGAR HAHA.

Idag var vattnet i bäcken grönt :D





coolt :D

Och dagens outfit:



Jag är duktig som bombar inläggen med bilder 8DD Haha. Ska faktiskt börja med dagens outfit (inte för att jag kan stava det.. men men..) och bildbomber!

I dag ramlade jag. Mina händer gör ont ;_;

Gympan var ganska rolig.. Vi gjorde sån där killerball eller vad det nu heter, hinderbana (:DDD) och någon konstig basket xd
Sen på engelskan visade några upp sina dialoger och så lekte vi tuttifrutti. :D
På musiken (DÅ RAMLADE JAG ;_; precis innan.. usch iiisch) var det tråkigt.. som vanligt. +_+
På lunchen var det smått ensamt o.O
På bilden var det jobbigt..

så. :D Nu vet ni mer om mig (haha eller inte? XD)

Pusskram, ha det bra! <3
//ofelia

SKICKAT AV.. Anonym

Verkar ha varit en oturs dag. Lebbigt grönt vatten.

2011-03-22 @ 15:27:04

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback