HEHE

Hej '-' nu skriver jag, och jag tänker inte dudda någonting, kolla hur fail det vlir! haha vad jag missar tangenterna! detta är fett aesome liksom coolish :D jag vill ha foeis och tåra mums det är gött tt min rotsett åär vit och cool jag fillar debn

Översättning:

Hej '-' nu skriver jag, och jag tänker inte sudda någonting, kolla hur fail det blir! haha vad jag missar tangenterna! detta är fett awesome likosom coolish :D jag vill ha godis och tårta mums det är gött min rosett är vit och cool jag gillar den

'_'

SKICKAT AV.. Alizze

Hihi, så gullig du är Ofelia! <3

2011-03-11 @ 20:28:40
Blogg/hemsida: http://nailpolishinmyheart.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback