Lanzarooooote. :3

Home sweet hooome 8D

Jag har vart på Lanzarote i en vecka.. Riktigt soligt, fööör varmt X_X Och jag höll på att dö på flyget (av tråkigthet och huvudvärk '-' och växtvärk D:) eheee. Liksom hej? Fem timmars flygresa är inte kul X_X
Och jag har gått upp 1 kilo D: Dumma glass. >_< Dumma buffé. >_< Haha, 1 kilo spela roll. XD<3

Haha, förresten var vi på resturang igår och jag och pappa sköt iväg saker med våra gafflar 8'D Awesome 8D Sen sa mamma till... ._. Och vi hade sån dära all inclusing eller vafan det nu heter, så man fick bara häämta glass 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD och dricka :3 Snacka om feeet åååbbb. 8D

På flyget fanns det sån dära musik, samma låtar hela tiden .-. De där populära, u know. D: vissa var bra, men ändå '-'

Sen visade dem Shrek 3.. Jag höll på att dö .-. IGEN. Jag menaar, jag hatar Shrek '-' Eller, jag har inte sett fimerna innan men ändå .-. Den var faktiskt bra '-' Jag vet inte om jag orkar skriva mer nu.. Känns som rätt myycket.. Har ont i armen ._. OCH JAG HADE VÄXTVÄRK PÅ PLANET FAAN VAD ONT DET GJORDE.. Jag grät '-' *klen åb* men seriöst.. Skit ont. D: Och när vi landade grät den lilla flickan på raden bakom, stackarn hade ont i öronen ;_; Det hade inte jag, suckers >:'D Men seriöst.. Stackarn. D: Och jag såg värsta fjortisen O_O Hon hade typ dränkt ögopnfransarna (höll på att skriva ögonfranskarna HAHAHA XD<3) i mascara, skit fult '-' Som om hennes 3 åriga lillasyster hade fått måla dem.. Inte för att hon har en syster. ._. Men seriöst, håret. BLÄ! Liksom, var hon en häxa eller? e.e' Liksom.. Häxfrisyr. o.o

Aja, skriver kanske mer imorgon.. Btw dem haede åsum pool 8D Tilda blev sjuk, läkarbesöket kostade 900 kronor! Så jäkla dyrt asså! O_O'''' Sen ville doktorn att hon skulle komma igen, pengarkåt doktor lalalalla. 1730 kronor... Dyyyyyrt. D:

Och imorgon ska jag nog träffa Sofia.<3  Har saknat henne, vi har inte träffats sen juni..<3 (För er som inte vet är hon min kusin, hon har jobbat i USA. ;-;) Och hon tänker flytta till London.. O.o Fusktigt, jag vill bo där. >: Hoppas jag får hälsa på :D

Herrå, skriver nog mer imorgon..

/Ofelia

SKICKAT AV.. ÄMÄLIIIE

Ruligt 8D

2011-01-04 @ 13:23:55
Blogg/hemsida: http://Shuhej

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback