Dag 1 – Presentera mig själv.

Shu blö!

Jag heter Ofelia, och jag bor i sverige.. Vart rör inte dig.. Faktiskt inte.. '-'
Jag älskar att säga blö, speciellt sho blö, och kanske shohej också. :D Det är awesome.

Jag orkar inte skriva mer, jag är inte så intressant.. Men okej då. c:

Jag är datorberoende, fet (ja, det är min åsikt..) och älskar att skriva. Jag älskar tyyyp också att lyssna på musik, bara för att det är åsum. Speciellt typ.. The used, mcr, miley cyrus och sådan dääär skiiiit. (ohmycraap)

OCH SÅ ÄLSKAR JAG SIMPSONS.<3 Och att pluggaa. :D JAg är galen, I know.. c:

Just det, jag kallas Åb och Po och Poffe och storasyster och Ofetia och Ofulia och Offelito och Åblen eller bara Ofelia.

Nu tycker jag att jag har skrivit myycket. '-' Fast nää. :D

Pallaaa.

/Ofelia



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback