Dag 1 - om mig.

Shu bläää. Nu ska jag ju skriva om mig. :3

Jo, nu är det såhär att jag är född år 2056, i hindusikt sätt att räkna, 1998 i kristet, alltså är jag 12 år. 

Mina intressen är skriva, teckna, lyssna på musik, meditera, spela dator, prata med mina finfina vänner/internetvänner, vara inne på fb, vara inne på kpw, blogga, lyssna på ännu mer musik, läsa tråkiga bloggar, läsa roliga bloggar, skriva massa mycket mer, plugga, skolan, läääääsa, försöka hålla mig vaken, Twilight, Eclipse-spelet, mitt Twilight godis, lyssna på massa musik, kolla roliga klipp på youtube, prata i telefon med random personer, prata i telefon med Elleelel, ännu mera Twilight, svtB, bolibompa, Geografi böcker, bygga saker av mina åsum magnet armband, fairly odd parents, simpsons, tv, family guy, msn, läsa Narnia, läsa Twilight, längta till Breaking Dawn part 1 kommer ut, sörja Junior, snacka med Rövben, längta till Breaking Dawn part 2 kommer ut, tända och släcka lampor, fotografera, picnik.com, fotografera ännu mer, ta egopizzor med min webbcam, fotografera maaassa, råka skriva fotogrdera istället för fotografera, dricka varm choklad, bada, åka pulka, green day, vampire diaries, spara pengar till en systemkamera, soova, handla onödiga saker, måla mina naglar och sen ta bort det direkt, skriva massa, spegla mig, ta egopizzor med min kamera, skriva onödiga intressen och annat random.

Jag bor i ett vitt hus med maaassa trappor 8D Alltså, utanpå huset.  Ehm, ja. ._. Och jag älskar att flömma, ihihiihihihiihih. Och plögga. :D

Nu orkar jag inte skriva mer, mina intressen står ju faktiskt där borta.. '-'



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback