Svampbob Fyrkant<33

(L)Hejhej <3 I dag var en annorlunda dag.. Vi i klassen skulle gå i grupper, som gruppledare för 1-3 och 5 & 7an. Vi skulle gå till en äng. Jag och Rubin(<3) hade några från klass 1-3 och dom hoppade och skrek jätte mycket.. Speciellt när de fick veta att vi vann tipspromenaden...Det var lite tråkigt och så, men vi slutade 1 iallafall. ^^ :D När 1-5an lekte så satt jag och Rubin på min jacka och kollade på.. Det var myyys. c: Men mitt huvud gjorde ont hela dagen. Kattis sa att det var bra, för då visste jag ju att jag hade ett huvud att ha ont i X'D

I alla fall, så är jag hos pappa nu, vi har vart på Allum. c'8  Han skulle till apoteket och till någon telenor affär...
I morgon är det påskbasar. Vi ska ha cafét.. (min stora dröm.. typ<33) ska ha sista passet, undra vilka jag ska sälja med.. Akne i alla fall. c: Hoppas att det blir kul<3 Ska ha på mig en indisk klänning, bindi (en med aum eller en röd/lila), lila tights och kanske ett hårband. Och håret i en toffs :p Man måste det, men jag ser ju mobbad ut i det ;o

Aja, hejdå,
//Ofelia

SKICKAT AV.. Alizze

Varför har du så liten txt?? :P

2011-04-15 @ 20:50:22
Blogg/hemsida: http://nailpolishinmyheart.blogg.se/
SKICKAT AV.. Sofia

Haha c':

Awesome blogg Nally c:

2011-04-19 @ 16:08:35

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback