Love story

Hej :) Spelade dator lite länge igår kanske.. till tjugo över elva. Osmart.. Jag kunde inte riktigt somna, så ja :(
Men jag vaknade iallafalll vid 8 och smsade med Asneg, hon ska strax komma hit. c: Vi ska grejja med en tidning och gå på fotopromenad. Juste, Maria hade sitt partypartaj igår och jag och TB var på marknaden. ^^ Jag köpte faktiskt inget (:'o), men TB köpte sockervadd och en läsk. Vi sparkcyklade igenom hela marknaden.
Och på Marias partypartaj åt vi smörgåstårta. MUMS. <33 Det var inte så partajigt.. De som kom var jag, tb, mamma, pappa, mormor och morfar. Oj, vilket party. '-'
Och sen skulle mamma såklart läsa upp en tet jag skrivit för de.. Jag gick ut o.o ogillar när fol läser upp saker jag har gjort högt. Den finns förresten på min andra blogg.

Hade en konstig dröm inatt. Något med en lutande hiss och Natalie.. hm.

Pusspuss.

Taylor Swift – Love Story


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback