Melodifestivalen

Tråkigt. Jag tänker faktiskt blogga nu om ni inte märkte det HAHA. Jag äter chips, det är nomnomnom.
Idag till middag åt vi korv, bröd och mos, alltså typ halvspecial beställer man det som i vanliga fall.
Jag har målat av Inga, Magdalena och Ekkis. Det var kul. Jag tänker nog måla en cupcake, kanske lägger upp en bild sen?
Förresten, jag har bloggat på min andra blogg, om ni bryr er. LÄNK. 
HERREGUD.
Den där bögen konstiga personen gubben gick vidare! Jag kollar bara med ett öga.. Jaja. HERREGUD. det trodde jag INTE.
Nu tillåter dem rövslickeri också.. Uh. Det är tråkigt.

Orkar inte blogga mer. *lat* HAHA

Men ni får ha det så bra.



/Ofelia


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback