Tihiihih.

Det var bra idag, haha. På matten var det skit kul :D

Lärare: Ludvig, kan du räkna ut detta?
Ludvig: Vaaa? *inte lyssna* Ehm, ja det kan jag
Lärare: okej, men vänta lite! Varför håller du i ett stolsben?!
Ludvig: Det är ett ben från Alvas stol..
Lärare: SITTER ALVA PÅ EN STOL MED TRE BEN?! O__O
Alva: Ja ._.

Haha, typ så gick det till, och jag skrattade, haha.

Gjorde hela blå kurs i matteboken, den är ju typ hur enkel som helst! :o Liksom, vilken figur är 50% färgad? Gahahha ofta man inte kan det ._. :o

Imorgon är det matte prov.. Hoppas jag överlever.

Just det, jag och Alva fick 3 kronor (tror jag..) var av Hannah om vi pussades med tummarna på läpparna.. Så man pussar tummarna .____. Wiho, snabba $! :DD

/Ofelia

SKICKAT AV.. Rubin

AHHAHAHA, JAG TYP SITTER HÄR OCH SKRATTAR IHJÄL MIG, HAHHAAHHAHA, OMG >:'D

2011-01-21 @ 19:27:52
Blogg/hemsida: http://hejsansvejsan.devote.se
SKICKAT AV.. Anonym

vi har inte fått våra cashes än.!!!! >:c

2011-01-28 @ 16:08:53

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback