Är världen blind?

Ja, jag undrar det. Liksom.. Var ensam hela kihjoih dagen. Utom några minuter då jag berättade det för Vilma. Men annars. Hur mår jag? Dåligt. Dålig dag, dålig vecka. Usch.
Världen verkar vara blind.
På Eurytmin gick jag ifrån min grupp eftersom att dem var grymt oseriösa och ignorerade mig, och dem visste inte ens sen att jag var med dem. Så rtfgyhuj lågt. Ska jag behöva bossa för att synas? Eller vadå? Och efter skolan kommenterade Hannah att jag har vart ensam hela dagen. Som om hon bryr sig. Blir hon inte bara glad av det? Eller vad har jag missat nu? Jag är så efter. Efter och efterbliven. Hatar när folk säger det till mig, men kan acceptera det om jag säger det till mig själv.

Så jag undrar,

Är världen blind?

SKICKAT AV.. Tha Cookie

Tyvvär måste jag säga att världen är blind.. Men hoppas att jag inte är det. Prata?

2011-02-02 @ 16:02:39
Blogg/hemsida: http://pnfsofferbarn.bloggplatsen.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR. KOM IHÅG, INGA ELAKA KOMMENTARER, TACK!<3

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress: (visas inte lalala)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback